Szlafkai Éva

Az elmúlt 8 évben több oldalról is foglalkoztam marketinggel. Ültem ügyfél oldalon, közvetítői valamint kivitelezői oldalon is. Volt részem vállalati marketingmunkában, nyomdaiban és ügynökségiben is, szerkesztettem és hirdettem tartalmat, valamint több tucat közösségi oldalt menedzseltem.

A kreatív gondolkodás lényege, hogy MÁST lássunk, miközben UGYANAZT nézzük. Amikor tudatosan elkerüljük a jól bejáratott gondolkodási főútvonalakat, miközben az ötletekhez vezető utat nem ismerjük.
Kaszás Györgyreklámszakember

A végzettségem szerint közgazdász vagyok közel 8 éves marketingkommunikációs szakmai tapasztalattal.  Dolgoztam reklámügynökségnél valamint nyomdánál is marketingesként. A munkám kapcsán több száz hazai és külföldi céget segítettem a marketinganyagaik fejlesztésében. Volt már részem kreatív nyomdaipari újdonságok sikeres piacra vezetésében, rengeteg social nyereményjáték és hirdetési kampány lebonyolításában, weboldalak kezelésében. Az alkalmazotti lét kötöttségei után nemrég szabadúszó lettem.

Több piaci oldalról tapasztaltam a marketinget, és ez a tudás a Street Office ügyfeleinek kiemelten hasznos lehet.

A Street Office teendői mellett a 365letszikra.hu magazinblogot menedzselem és töltöm tartalommal, valamint cikkeket és egyéb tartalmakat írok a Femcafe női portálra. Ezeken kívül szabadúszóként különféle kreatív vagy social projekteken dolgozom, de több céggel folyamatosan megbízásban is együttműködöm. Többek között online és offline marketinganyagokat készítek illetve weboldalakat szerkesztek.

Tartalomstyling: legyen szó weboldal-, social- vagy blogfelületről, szeretem vonzó külsővel és belsővel felruházni az online tartalmakat. Azoknak segítek, akik igényes és hiteles online megjelenést szeretnének, vagy nincsenek megelégedve a jelenlegi megjelenésükkel.

Mivel kíváncsi típus vagyok, fontos számomra az ismeretszerzés – és átadás, a kreatív szakmában való tájékozódás (szakkönyvek, szemináriumok, külföldi blogok, szakportálok stb.), illetve a megszokott gondolkodási kereteken túlmutató ötletek felkutatása. A kedvenc témám a tartalommarketing, a kreatív gondolkodásmód megismerése, valamint a fogyasztói döntések mozgatórugóinak megértése, és mint kiderült, nagyon fontosnak tartom a design marketingkommunikációs szerepét.

A kreativitás egy új nézőpont képessége és én hiszek a dobozból kitekintő szemléletmód üzleti erejében.

Ezeken a közösségi oldalakon is megtalálsz: