A tartalommarketing 5 legfontosabb tényezője

Már nem az a kérdés, hogy szükséges-e tartalmat előállítani, hanem inkább az, hogy ezt milyen érdekesen és gyorsan tesszük. De csak ezen múlik a siker, hogy a leggyorsabban tudjunk reagálni az igényekre? Ennél azért jóval komplexebb a dolog. Lássuk csak!

Tartalommarketing (vagy content marketing) minden olyan marketing, amely tartalmat állít elő, azt publikálja és különböző csatornákon terjeszti azzal a céllal, hogy vásárlókat szerezzen. Az információ bemutatható a legkülönbözőbb formákban, ideértve a híreket, videókat, jelentéseket, e-könyveket, infografikákat, esettanulmányokat, használati utasításokat, cikkeket, fotókat, applikációkat és így tovább.
wikipédiaHead of ACME

A legutóbbi bejegyzésben – ahol a TOP 5 marketing trendről írtam -, már kiderült, hogy mennyire fontos szerepe van a videónak, a mobilnak és a fogyasztói igényeknek megfelelő tartalmak gyors előállításának. Ez oké, ám csak a felszínt kapargatjuk. Ássunk egy kicsit mélyebbre:

Vajon mire figyeljünk a tartalommarketinget illetően és miért ennyire fontos ma és lesz még fontosabb 2016-ban?

Kíváncsi vagy?Akkor látogasd meg a Street Office hivatalos blogoldalát és olvasd el a teljes cikket: streetoffice.blog.hu.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.